Monday, September 23, 2013

Autumn quilling card / Felicitare de toamna

Dear friends,

it`s September and look what I`ve made! I have an entire box of leaves like the ones I used for this autumn cards, so I just picked a few and started to play with colors.
I just love and enjoy so much playing with colors!
Here are the cards!
I`m curious which one is your favorite! My husband loves the first one, with raffia and I preffer the one with red leaf on a green base.






                            


                
  

Dragi prieteni, este toamna, este septembrie si iata ce felicitari am creat! Am o cutie intreaga cu astfel de frunze, facute cred de acum 2 ani (!), asa ca am ales cateva, m-am jucat cu culorile si am facut aceste felicitari de toamna. Imi place asa de mult sa ma joc cu nuantele, cu culorile! Care este preferata voastra? Sotul meu o prefera pe cea cu rafie si mie imi place cea cu verde si cu frunza rosie.

7 comments:

  1. I loved the leaves on all of them and second one is my favorite !

    ReplyDelete
  2. so beautiful I love it!
    Greetings Baukje

    ReplyDelete
  3. Si eu o prefer tot pe prima, cu toate ca imi vine tare greu sa ma decid care-i cea mai frumoasa :D
    Asa de mult imi plac felicitarile tale, sunt atat de elegante prin simplitatea lor! Si totusi par atata de complexe ;))

    ReplyDelete