Tuesday, January 24, 2012

Valentine quilling card

Of course, I prepared some red hearts for this year Valentine, such a clichee but yet such a big demand. And for these one I added some feathers too... so let me know what you think :)
Clar, am pregatit inimi rosii pentru Valentine-ul de anul acesta, un cliseu dar totodata si un detaliu care are multa cerere. Si acestor inimi le-am adaugat si niste pene... asa ca vreau sa stiu ce credeti.


Feathers are delicate and make me think of Cupidon.
Penele sunt delicate si ma fac sa ma gandesc la Cupidon.


Yesterday I cleaned up some folders with pictures from last year and by mistake I deleted some. I beleieve having a blog is sometimes a good archive for me. Even so I don`t feel safe...
Ieri faceam curat in niste foldere cu poze de anul trecut si din greseala le-am sters pe unele. De aceea cred ca blogul e o metoda buna de arhivare, desi nu ma simt in siguranta nici cu asta...


Salutari,
Anca

8 comments:

  1. love your card
    not cliche at all...it is classic with a twist

    ~cheryl

    ReplyDelete
  2. I agree with Cheryl,like the feather ,nice touch !!!!
    Paula

    ReplyDelete
  3. anca, frumos, imi place mult embosajul (sau embosatul:); nu as fi taiat varful fulgului si as fi ales suportul de alta culoare pentru un pic de contrast, prea mult rosu.

    ReplyDelete
  4. Mie imi place fulgul adaugat, cred ca accentueaza si mai mult inimioarele, desi mie imi e greu sa ma pronunt tocmai ptr ca inimioarele si rosul nu sunt tocmai pe stilul meu si felul meu de a fi. dar pentru ca stiu ca se cer, iar tu ai urmarit cerintele publicului, cred ca ai reusit sa ajungi la tinta cu acest gen de felicitare. Cum zicea Cheryl, ceva clasic cu un clenci :).
    Daca vrei sa iti pastrezi postarile de pe blog, fa-ti abonare pe e-mail pentru blogul tau. Macar e-mailul sa zicem ca e sigur.

    ReplyDelete
  5. Imi place foarte mult! Si imi place pana alba pe acel fond rosu. Rosu e printre culorile care imi plac, iar combinatia cu alb e frumoasa intotdeauna!

    ReplyDelete
  6. Thank you ladies, you realy make me feel so good :)

    Elena, am taiat partea de jos a pufului pt ca era prea lung in rest asa e naturala pana (dreapta sus).
    Vavaly... sa stii ca imi place f mult rosul, dar nu mi-e la indemana sa-l folosesc.
    Kiddo, esti o draguta, multumesc.
    Imi plac discutiile acestea si imi place sa stiu parerile voastre!
    Multumesc!

    ReplyDelete
  7. It's a lovely combination of techniques!

    ReplyDelete