Thursday, January 20, 2011

Culorile iernii

De când s-a lansat provocarea Clean and simple absorb cu ochii larg deschiși culorile de afară. Și descopăr în fiecare zi altele noi. Acum a nins și totu-i alb! Dar chiar și zăpada are în ea culorile curcubeului.
Lucrarea mea Clean and Simple pentru Scrapper in Romania este un tablou, primul meu tablou.


Maro e pământul și câmpul, maro sunt copacii, chiar dacă fără frunze. Poate dantela nu e chiar simple, dar mi-a plăcut foarte mult combinația, în plus e făcută de bunica și am recuperat-o dintr-o grămadă de lucruri de aruncat. Iar negrul are farmecul lui, incredibil de frumos, tăcut și cu personalitate.


Le mulțumesc fetelor pentru provocare, datorită lor am descoperit câte culori ascunde iarna. Iată câteva splendori pe care le-am furat cu aparatul foto:

3 comments:

  1. Buna,
    Am dat drumul la concurs! Oana

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos tabloul. Iar dantela e minunata. Si eu recuperez toate fleacurile si le folosesc in creatiile mele, ma fac sa ma simt minunat cand stiu ca un obiect a fost folosit mult, sau si in alt scop decat cel clasic.

    Multumim ca ai participat la provocarea noastra.

    ReplyDelete